Tuesday, July 2, 2013

Al-Quran Pelangi dengan tafsir ( Sinarilah Ramadhanmu )

Alhamdulillah , sempena bulan ramadhan ini , marilah kita bersama-sama memperbanyakkan membaca Al-Quran kerana sesungguhnya Al-Quran itulah yang akan menjadi syafaat kepada kita diakhirat kelak . ingatlah bahawa 2 perkara yang ditinggalkan oleh Rasulullah SAW kepada umatnya iaitu Al-Quran dan As-Sunnah .

Dengan ini , saya mengumumkan bahawa tidak lama lagi kita semua akan menempuhi bulan Ramadhan . oleh itu , bagi mencantikkan perjalanan amalan kita sepanjang bulan Ramadhan , saya ada menjual Al-Quran Pelangi yang mempunyai 3 versi iaitu untuk Lelaki , Wanita dan Mahabbah(keluarga) . Al-Quran ini bukanlah untuk menjadikan kita seorang yang riak dengan adanya Al-Quran yang cantik serta mahal , tetapi adalah untuk menambahkan minat kita dalam membaca Al-Quran . setiap Al-Quran mempunyai kelebihan yang tersendiri dalam isi yang tersurat di dalam Al-Quran tersebut dan yang paling penting mempunyai TAFSIR .


Gambar pertama ialah Al-Quran Wanita . kedua ialah Al-Quran Lelaki dan yang ketiga ialah Al-Quran Versi Keluarga .

Al-Quran Lelaki dan Wanita : rm90
Al-Quran Mahabbah(keluarga) :rm120
jika berminat , PM : 0177987220 (hafiz)

Hayatilah Ramadhan anda kali ini dengan warna-warni . Insya'Allah , semoga kita dapat memperbanyakkan amal dibulan yang penuh berkat ini . menjual , membeli sambil bersedekah . insya'Allah ~

Sesuai untuk dijadikan sebagai hantaran , tetapi bukanlah hiasan di dulang tetapi hiasan dihati raja sehari untuk duniawi dan ukhrawi .

No comments:

Post a Comment

Putih-putih Melati , Merah-merah delima ,
Bila hati bertemu hati , Segala ilmu dikongsi bersama (MohamadHafiz,2013)